Com evidència del compromís de Bifor Seguretat S.L. en l’establiment i manteniment d’un Sistema de Gestió, s’ha elaborat aquesta Política de Qualitat, amb la finalitat de marcar un punt de referència i ser la base del Sistema de Gestió i el marc per establir els objectius de millora.
Bifor Seguretat SL es compromet, amb el recolzament proactiu de la seva Direcció, a la implementació, manteniment i millora del Sistema de Gestió basat en una oferta de productes i serveis que satisfacin les demandes del client i altres parts interessades, tenint en compte el seu desenvolupament en un ambient de treball intern adequat.
Aquest Sistema de Gestió engloba els serveis i productes d’ Instal·lació i manteniment de Sistemes de Seguretat i Protecció contra Incendis realitzats a les instal·lacions pròpies del nostres clients i gestionats des de la nostra seu a Badalona.
Aquesta Política del Sistema de Gestió és i ha de ser seguida i mantinguda amb el compromís de tota l’ Empresa, des del lideratge de la Direcció fins a la conscienciació i motivació de tot l’equip humà implicat, assumint les responsabilitat, valors i objectius recollits a la mateixa.
El propòsit de Bifor Seguretat S.L. és oferir serveis i productes en el camp de la seguretat i la protecció contra incendis a organitzacions i particulars , tant empreses privades com a l’Administració Pública, mitjançant un tracte directe i un enfocament personalitzat i adequat a cada necessitat del client amb un alt valor afegit.
Bifor Seguretat SL orienta la seva aplicació del Sistema de Gestió a:
- L’aportació adequada de recursos per determinar, comprendre i complir fidelment els requisits i compromisos adquirits amb totes les parts interessades i amb el Sistema de Gestió.
- Promoure la millora continua en tots els processos del Sistema de Gestió, productes, serveis i capacitació del personal.
- Fomentar una gestió per processos orientada en l’anàlisi dels riscos i les oportunitats per tal de donar el millor servei i producte als clients i altres parts interessades.
- Subministrar i instal·lar productes i prestar serveis que compleixin la legalitat vigent.
- Comunicar i promoure la presa de consciència d’una gestió interna eficaç i de conformitat amb els requisits dels productes i serveis i del Sistema de Gestió.
- Comprometre’s en el creixement de les persones, dirigint i donant suport als treballadors i proveïdors externs amb la finalitat que puguin contribuir en l’eficàcia del Sistema de Gestió.
- Mantenir un enfocament en l’augment de la Satisfacció del Client.
- Crear un entorn de treball per a tots els treballadors que fomenti un compromís amb la qualitat, el treball en equip i la confiança i respecte mutus.
- Enfocar la nostra direcció estratègica cap a l’ eficàcia i l’eficiència en els serveis oferts, una amplia oferta de serveis i una consolidació de l’empresa mitjançant la definició i seguiment dels objectius de millora.
I amb la finalitat de que aquesta Política de Qualitat sigui un pilar clau dintre del Sistema de Gestió, s’ha establert un mètode de revisió, manteniment, actualització i millora de la mateixa, així com la definició i creació dels canals de comunicació per poder fer-la pública a totes les parts interessades.
Revisada el maig de 2020